سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلام خداوند
 
پنج شنبه 93 مرداد 2 :: 10:38 عصر :: نویسنده : مسیا

بسم الله الرحمن الرحیم

ما به قبله اول دو رکعت نماز فتح بدهکاریم این خط این نشان

 

و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون

القدس لنا

و اما حرف دل...:

اللهم انا نشکوا إلیک فقد نبینا و غیبة ولینا و کثرة عدونا و قلة عددنا و تظاهر الزمان علینا

بــارالها!

ما به درگاه تو شکایت می کنیم، 

از فقدان پیغمبرت 

و از غیبت امام ما 

و بسیاری دشمن ما 

و کمی عدد ما

و فتنه های سخت بر ما

و غلبه محیط روزگار بر ما..

 




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ

الهی، تو دوست می داری که من تو را دوست دارم با آن که بی نیازی از من. پس من چگونه دوست ندارم که تو مرا دوست داری با این همه احتیاج که به تو دارم. الهی، اگر فردا گویند که چه آوردی؟ گویم: خداوندا! از زندان، موی بالیده و جامه ی شوخگِن و عالمی اندوه و خجلت توان آورد. مرا بشوی و خلعت فرست و مپرس!

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 30556